Data e postimit: 2014-08-10 13:12:49
Lexime: 4069
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Nëse dëshiron sukses ,duhet të kesh përkushtim !

Vepra te ngjashme
Autori: Gerti pnishi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per shendetin e tokës
Toka Toka e tharë Po dëshiron bardhësi Po dëshiron lagështi A e di? Në kete tok Gjdo gjë ndryshon Çarja tokën E rrethon, Uji e kthen Ne jetën e vet QË E KA ME SHËNDET.
Autori: Rumejsa · Lloji: Analize letrare · Tema: Fama she suksesi
Fama she suksesi Jane dy fjale the ndryshme the cilat njerezit I ngaterrojne. The kesh fame nuk do the thote se ke sukses.Edhe COVID-19 ka fame por seshte I suksesshem. Gjithsecili prej nesh mund te behet I famshem eshte e thjeshte por jo gjithkush mi...
Autori: Gloria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Njeriu
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakterit personal te njerzve.qe ne femijeri mesohemi me rrezikun dhe menyren se si te pershtatemi me te.duke u rritur njeriu duhet te jete i pergatitur per cdo...
Autori: lola · Lloji: Leter · Tema: i need nje mendim :')
hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por kam kuptuar se te kesh, te kesh dhe nuk ka rendesi se sa di, te paturit ka blere dhe dashurine, jeten, dijet. tani jam ne lufte me boten dhe me cdo gje qe...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E hap njëri,të tjerët vijnë pas ! 2.Kur s'dëshiron të ma japësh ,si ta kërkoj !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Të kesh fatin ,që ta kesh në familje, një femër me vlerë dhe karakter të lartë njerëzor ,është një pasuri aq e madhe, e cila as nuk shitet e as nuk blihet .
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ylberit C'është ai shall Me shtatë ngjyra Eshtë ylberi tha Edlira Kush ylberin e kalon Bëhet ai që dëshiron
Autori: unknown.F.L · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une i them jo padrejtesise
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...
Autori: qendresa selimi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj prinderve
prinderit e mi prinderit e mi i dua shume ata u kujdesen per mua gjer ne kete moshe tani u rrita duhet te mesoj te mbaroje shkollen me sukses studimet ne fakulltet ti mbaroj me 10 e pastaj te hy ne pune e te gjitha te mirat qe me ben pri...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më mirë ndonjëherë të harroj se vec të këqija të kujtoj ! 2.Gjërat duhen me rend,në kohë dhe vend ! 3.Kur ke fitim ,duhet të kesh edhe humbje !
Autori: Samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi. Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e verteta e jetes
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpirt por ajo ndjenje mund te zbehet nga cast ne cast.A mendoni vertet qe ai nuk do i shkoj mbas nje vajze tjeter ? Nese po athere ju gaboheni rende.Atij mund ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vogÃ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com